دل نوشته 9

حس من و تو

 راستشو بگم تا چند وقت پیش تقریبا هفت هشت ماهه پیش , مردد بودم همش تو فکر این بودم که نکنه عشقی که ازش حرف میزنیم , عشق واقعی نیست و از روی هوس یا عادته که باهمیم... ولی الان دیگه مطمئن شدم اینجوری نیست و عشقی که بین ماست پاک پاکه... با وجود این همه دوری و سختی بازهم باهمیم

علی جونم : ما فقط همدیگرو داریم ... پس نباید مشکلات پیش پا افتاده و حرفای بقیه ذره ای از محبتی که بین مون هست رو کم کنه... نگو درکت نمیکنم ... به جان خودم میفهممت گلم ...

فقط یه گله ازت دارم  تازگیا بهونه گیر شدی ها عصبی شدی خودتم فهمیدی؟؟؟؟  تا یه حرفی میزنم زودی ناراحت میشی و بهت بر میخوره ... عزیزدلم میدونم منم خیلی بد شدم و همش بهونه ی نبودنت رو میگیرم

 

عشق چیز عجیبی نیست 

عزیز دلم ! همین است که تو دلت بگیرد و من نفسم !

علی جان خسته نباشی مرد من

تا وقتی زنده ام و نفس میکشم عاشقتم همه ی زندگیم

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در چهار شنبه 10 آبان 1391برچسب:,ساعت12:43توسط علی و مریم | |